fredag 6 november 2015

Nystart med hundtema!

Jag har haft bloggtorka i princip hela hösten, jag har inte alls haft någon aning vad jag ska skriva om. Jag vill så gärna blogga men det jag skriver måste ju vara sånt som folk vill läsa också. Ingen är intresserad av att jag varit på jobb, gått ut med hundarna och sedan kollat på tv resten av kvällen. Nä, jag behöver komma med något bättre.

Så nu har jag bestämt mig för att till största delen rikta in mig på hundar, hundträning och -tävling. Där finns det mycket nytt att skriva om hela tiden, inte bara om mina egna hundar utan överlag om hundsport, tankar om hundhållning och kanske lite tips och "wanties" på snygga hundprylar. Så, detta kommer att bli en renodlad hundblogg! Dock kan det mycket väl hända att det dyker upp något annat också ifall jag kommer på något intressant att skriva om. Men som sagt; till största delen kommer det handla om hundar, så den som inte orkar läsa om det kan sluta läsa nu! :D

Denna blogg är fortfarande under uppbyggnad, så ha tålamod! Layouten kommer ändras, det kommer att komma text på sidflikarna och viktigast av allt; bloggen kommer sakta att fyllas med inlägg! Det kanske inte kommer inlägg alla dagar utan bara då när jag har något nytt att skriva om.

Detta är alltså en helt ny blogg, men jag har fortfarande kvar min gamla blogg på denna adress och kommer ha det ett tag iallafall.

Välkomna och hoppas ni kommer trivas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar