fredag 22 januari 2016

Snö

Jag har varit lite slö med bloggandet på sista tiden, har helt enkelt inte haft motivation till det. Sen har det ju inte hänt så speciellt mycket heller, så det har väl varit helt naturligt att det varit tyst här.

Det har kommit snö sen jag sist skrev. Helt underbart, tycker hundarna. För jävligt, tycker jag. Hundträningen försvåras då det är svårframkomligt överallt och man kan inte träna t.ex spår eller apportering pga snön. Vi tränar dock det vi kan och snart ska vi iväg på sökträning. Kameran ska med tänkte jag så hoppas på att få lite fina bilder i snön och solskenet! Tog lite vanliga bilder på hundarna häromdagen. Dock så är det inte det lättaste att få Hugo att fastna på bild i snön! Han är vit och snön är vit, så man ser bara ett par bruna ögon och en nos! Dock så kan det bli väldigt bra bilder med rätt inställningar och fina kontraster! Jag behöver bara träna mer på att ta fina bilder.














1 kommentar: